zaterdag 15 oktober 2016

DT member Liesbeth

Op onderstaande foto's en werkbeschrijving laat Liesbeth zien dat onze embellishments prima te combineren zijn met stempelwerk Haar uitgangspunt was de chipboard Rectangle van Scrapiniec.





Het Scrapiniec frameheb ik eerst gebruikt als malletje, vervolgens op de witte kaart gelegd en de rechthoeken afgetekend met een potlood. Daarna de rechthoekjes 1 voor 1 afgeplakt.Dus ik ben begonnen met maskerpapier om het grote rechthoekje heen te plakken. Dee heb ik toen gesponst met groene en blauwe distress inkt. Vervolgen bestempeld met diverse stempels met zwarte Stazon inkt. Zo heb ik ieder rechthoekig vakje afzonderlijk rondom afgeplakt, gesponst en gestempeld. Waar ze elkaar overlappen krijg je dus een mooie tussenkleur. Met chloor heb ik hier en daar wat highlights aangebracht door de inkt te bleken.
Na alles nu weer gemaskeerd te hebben heb ik de crackle stempel op de randen gestempeld. Vervolgens ingekleurd met potloden. Alles laatste heb Scrapiniec frame zwart gemaakt en opgeplakt. Versierd heb ik het geheel met de mooie takjes.

Gebruikte embellishments:




Groetjes Bettina

3 opmerkingen: